statystyki

Bez komponentów producenci aut nie pojadą

autor: Grzegorz Kowalczyk17.03.2020, 11:20; Aktualizacja: 17.03.2020, 11:20
Decyzja o zawieszeniu produkcji zapadła w poniedziałek rano. Tymczasowo zamknięto również sześć fabryk we Włoszech. Zakład w serbskim Kragujevac nie pracował już wcześniej ze względu na brak chińskich komponentów.

Decyzja o zawieszeniu produkcji zapadła w poniedziałek rano. Tymczasowo zamknięto również sześć fabryk we Włoszech. Zakład w serbskim Kragujevac nie pracował już wcześniej ze względu na brak chińskich komponentów.źródło: ShutterStock

Tyski Fiat i gliwicki Opel mają postój do 27 marca. Reszta branży jeszcze pracuje.

Decyzja o zawieszeniu produkcji zapadła w poniedziałek rano. Tymczasowo zamknięto również sześć fabryk we Włoszech. Zakład w serbskim Kragujevac nie pracował już wcześniej ze względu na brak chińskich komponentów.

Po południu postanowiono, że od dzisiaj do 27 marca działalność zawiesza gliwicka fabryka Opla, produkująca astrę. Powodem są przypadki COVID-19 w pobliżu zakładów, zakłócenia dostaw i nagły spadek popytu. Wkrótce grupa wstrzyma produkcję we Francji, w Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i na Słowacji.


Pozostało 90% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane