Polski biznes gotów na zagraniczną ekspansję

09.05.2019, 05:42; Aktualizacja: 11.05.2019, 16:09

Prawie 30 lat transformacji dało naszym firmom poczucie siły i bezpieczeństwa. Nadszedł czas na podboje.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (3)

  • Janek(2019-05-23 19:39) Zgłoś naruszenie 00

    Odważniejsza ekspnsja na rynki zagraniczne polskich przedsiębiorstw cieszy, kiedyś głównie za granicą znane były tylko polskie produkty. Tera już wiele osób poza Polską kojarzy największe polskie firmy jak CD Projekt czy LPP. Bardzo dobrze, niech się jak najwięcej takich firm rozwija, polska gospodarka tylko na tym zyska.

    Odpowiedz
  • doni(2019-05-09 19:10) Zgłoś naruszenie 00

    Polski biznes już dawno pokazał, że nie jest gorszy od zagranicznego i poza Polską też dają sobie radę, wystarczy spojrzeć na nasze czołowe spółki jak CD Projekt, CCC, Cyfrowy Polsat czy LPP, coraz większa część zysków stanowią zyski pochodzące z ekspansji zagranicznej.

    Odpowiedz
  • seferovic(2019-05-09 11:34) Zgłoś naruszenie 00

    LPP już pokazało że da się odnieść sukces zagranicą, czas na pozostałych.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane