Młody biznes z paszportem, czyli start-upy w pałacu

autor: Jakub Kapiszewski09.10.2017, 07:39; Aktualizacja: 09.10.2017, 08:33
start-upy, firmy, przedsiębiorcy

Kluczową częścią „Start-upów w Pałacu” są 4-minutowe prezentacje, które finałowa dziesiątka przygotowuje pod okiem specjalisty od budowy wizerunku i komunikacjiźródło: ShutterStock

 Pod koniec października prezydent Andrzej Duda zabierze przedstawicieli dziesięciu młodych krajowych firm w podróż do Finlandii. Cel: pomoc w zaprezentowaniu się zagranicznym inwestorom i znalezieniu finansowania na rozwój.

Firmy są finalistami konkursu „Start-upy w Pałacu”, wybranymi spośród kilkudziesięciu podmiotów, które się zgłosiły. Konkurs jest organizowany przez Kancelarię Prezydenta od dwóch lat we współpracy z fundacją Startup Poland.

Kluczową częścią „Start-upów w Pałacu” są 4-minutowe prezentacje, które finałowa dziesiątka przygotowuje pod okiem specjalisty od budowy wizerunku i komunikacji. Można ich wysłuchać podczas finału całego przedsięwzięcia, który odbywa się w Pałacu Prezydenckim. Wystąpieniom przysłuchują się zaproszeni przedstawiciele funduszy inwestycyjnych – zarówno krajowych, jak i zagranicznych. W gronie tych drugich znalazły się podmioty utworzone przez takich tuzów jak Intel, Orange czy Deutsche Telekom.


Pozostało 61% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane