7,2 tys. polskich firm rozwija sprzedaż z Amazonem

07.09.2017, 11:36; Aktualizacja: 07.09.2017, 11:48
Jeff Bezos, Amazon.com Inc., przemawia podczas "Disruptive by Design", konferencji zorganizowanej przez WIRED Magazine, Nowy Jork ,USA

Jeff Bezos, Amazon.com Inc., przemawia podczas "Disruptive by Design", konferencji zorganizowanej przez WIRED Magazine, Nowy Jork ,USAźródło: Bloomberg
autor zdjęcia: JONATHAN FICKIES

Jak poinformowali we wtorek wiceprezes ds. operacyjnych Amazon w Europie Steven Harman, obecnie 7,2 tys. polskich firm rozwija się przy pomocy narzędzi oferowanych przez spółkę m.in. programu Fulfillment by Amazon (FBA).

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:PAP

Polecane

Komentarze (1)

  • Marcin(2017-09-12 10:27) Zgłoś naruszenie 10

    Amazon to potężna platforma sprzedażowa, ale jeżeli ktoś nie za bardzo wie czy sobie poradzi z obsługą to zawsze może skorzystać z usług specjalistów. Od siebie polecam firmę http://e-prom.com.pl/

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane