Sport to widzowie i pieniądze

autor: Elżbieta Rutkowska07.09.2017, 07:58; Aktualizacja: 07.09.2017, 08:05
telewizja, telewizor

Wśród 20 najchętniej oglądanych programów telewizyjnych ostatnich sześciu lat większość stanowią transmisje sportowe: piłka nożna, skoki narciarskie i siatkówka mężczyzn.źródło: ShutterStock

Tylko transmisje sportowe są odporne na zmniejszanie się liczby odbiorców największych kanałów. To, że przełączamy się na nie coraz rzadziej, widać po wynikach serialu „M jak miłość”.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane