„Z perspektywy strategicznej najważniejszym wydarzeniem 2016 roku było uruchomienie Gwinta: Wiedźmińskiej Gry Karcianej. Dzięki temu stawiamy pierwsze kroki w nowym dla nas segmencie gier sieciowych z opcjonalnymi mikropłatnościami. Zeszłoroczny start zamkniętej bety Gwinta to dopiero początek. W nadchodzących miesiącach i latach gracze mogą spodziewać się większej liczby kart i trybów gry oraz współtworzonego przez zespół Wiedźmina 3 trybu single player. Jesteśmy przekonani, że to właśnie z Gwintem, a we współpracy z naszym partnerem, firmą GAEA, po raz pierwszy mamy szansę zaistnieć na perspektywicznym rynku chińskim" – napisał Kiciński w liście do akcjonariuszy.
W II półroczu ubr. CD Projekt wprowadził zamkniętą betę "Gwint" – sieciową grę w uniwersum Wiedźmina - na komputery PC oraz konsole.
W skład grupy CD Projekt wchodzą: CD Projekt RED - deweloper gier wideo z gatunku RPG i GOG - globalna platforma cyfrowej dystrybucji gier.