statystyki

Handel wraca na osiedla, firmują go znane marki

autor: Małgorzata Kwiatkowska, Patrycja Otto09.04.2015, 07:25; Aktualizacja: 09.04.2015, 07:50
Sieci rosną w siłę kosztem mniejszej, niezależnej konkurencji.

Sieci rosną w siłę kosztem mniejszej, niezależnej konkurencji.źródło: ShutterStock

Największe sieci otworzą w tym roku ponad 2 tys. nowych sklepów.

Ogólnospożywcze sieci handlowe nie obawiają się spadku popytu i nie zwalniają tempa rozwoju. Z ankiety przeprowadzonej przez DGP wśród 12 firm z branży wynika, że w 2015 r. zamierzają zwiększyć liczbę sklepów o 2–2,3 tys. Dla porównania w 2014 r. pod ich szyldem powstało 2,1 tys. dyskontów, hipermarketów, supermarketów i sklepów osiedlowych. Ostatnie dwie kategorie będą głównym kierunkiem rozwoju i w tym roku.


Pozostało jeszcze 89% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane