statystyki

Trudno żyć bez promocji w internecie

autor: Łukasz Wilkowicz13.01.2015, 00:00; Aktualizacja: 13.01.2015, 09:46

Statystycznie wykorzystanie nowoczesnych narzędzi komunikacji maleje wraz ze zmniejszaniem się skali działania firmy. Mniejsze podmioty chętnie stawiają na serwisy społecznościowe

Serwisy społecznościowe i płatną reklamę wykorzystują na dużą skalę firmy działające w sektorach niemających wiele wspólnego z siecią. Do takich wniosków prowadzi analiza opublikowanych przez Główny Urząd Statystyczny danych dotyczących wykorzystania mediów społecznościowych (serwisów takich, jak Facebook, YouTube, ale też blogów czy mikroblogów, jak Twitter) przez przedsiębiorstwa. Obejmują one firmy zatrudniające co najmniej 10 osób. Nie uwzględniają więc internetowej aktywności mikroprzedsiębiorstw. Ponieważ statystycznie wykorzystanie nowoczesnych narzędzi komunikacji maleje wraz ze zmniejszaniem się skali działania firmy, należy oczekiwać, że wśród najmniejszych podmiotów odsetek promujących się za pomocą mediów społecznościowych jest najniższy. To naturalne m.in. ze względu na ograniczone zasoby czy mniejszy nacisk na marketing. Są jednak branże, w których już dzisiaj promocja w internecie jest niemal obowiązkowa. Kogo tam nie ma, ryzykuje utratę rynku.


Pozostało jeszcze 69% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Komentarze FB:

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane