statystyki

Koniec spamu i nękania przez telemarketerów. Marketing bezpośredni tylko za zgodą konsumenta

autor: Michał Koralewski30.12.2014, 17:00; Aktualizacja: 30.12.2014, 19:54
Telemarketerzy

Telemarketerzyźródło: ShutterStock

Na wszelkie formy marketingu bezpośredniego muszą oni obecnie mieć zgodę konsumenta lub kontrahenta. A ta powinna być wyraźna i uprzednia. Czyli jaka? Zapytaliśmy o to UKE i resort administracji.

Reklama



Pozostało jeszcze 92% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Komentarze (1)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecane

Reklama