statystyki

Nazwa firmy jak sweter mordercy

autor: Dorota Kalinowska14.08.2014, 08:00; Aktualizacja: 14.08.2014, 08:17

źródło: Dziennik Gazeta Prawna

Każdego roku kilkadziesiąt znanych marek decyduje się na kosztowny i bardzo ryzykowny rebranding. Jednym się udaje, inni ponoszą klęskę

Reklama


Planujemy w 2015 r. rozpocząć rebranding – ogłosił prezes BZ WBK Mateusz Morawiecki. W ciągu kilkunastu miesięcy żywą zieleń zastąpi krwista czerwień największego banku strefy euro – hiszpańskiego Santandera. Choć decyzja nie jest zaskoczeniem, bo Morawiecki przygotowywał do niej analityków i klientów od dwóch lat, rodzi się pytanie o jej sens. BZ WBK, który tak mocno się w ostatnim czasie reklamował, był już klientom znany. Santander, który w 2010 r. przejął polski bank – nadal nie jest.


Pozostało jeszcze 96% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Artykuły powiązane

Polecane

Komentarze FB:

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane

Reklama