statystyki

nC+ kontynuuje walkę o abonenta. Dwa nowe pakiety w ofercie

autor: D.M.16.04.2013, 08:45; Aktualizacja: 16.04.2013, 10:21
  • Wyślij
  • Drukuj
Czy nowe pakiet zahamują masowy odpływ klientów nowej platformy?

Czy nowe pakiet zahamują masowy odpływ klientów nowej platformy?źródło: Materiały Prasowe

Powoli klaruje się nowa oferta platformy nC+. Oprócz zmian wymuszonych protestami abonentów i interwencją UOKiKU (rezygnacja z przymusowej migracji, możliwość dowolnej konfiguracji usług dodatkowych), operator zdecydował się również na przygotowanie dwóch zupełnie nowych pakietów - Ekstraklasa (ok. 35-40 zł) oraz DVB-T (19.90 zł)

reklama



reklama


Nowych pakietów próżno szukać na oficjalnej stronie internetowej nC+. Informacje o nich można jednak uzyskać odwiedzając punkty sprzedaży lub dzwoniąc na infolinię platformy. Pakiet Ekstraklasa skierowany jest przede wszystkim do wielbicieli polskiej piłki. Oprócz 20 podstawowych kanałów, abonenci o trzymają dostęp do wszystkich meczów T-Mobile Ekstraklasy transmitowanych przez nC+. Spotkania te będą emitowane w tzw. „otwartym oknie”. Oznacza to, że abonenci pakietu Ekstraklasa będą mogli je obejrzeć bez względu na to, czy posiadają stały dostęp do kanału, na którym transmitowany jest dany mecz, czy też nie. Cena pakietu ma się wahać od 35 do 40 zł – polecamy twarde negocjacje z konsultantami.

Drugi pakiet, to tzw. oferta specjalna DVB-T. Jak sama nazwa wskazuje, opiera się on na 15 kanałach dostępnych w ramach cyfrowej telewizji naziemnej, poszerzonych o kilkanaście innych propozycji programowych. Uwagę zwraca przede wszystkim obecność kanałów tematycznych Canal + (Domo+, Planete+, Kuchnia+, AleKino+, TeleToon+, Hyper+, MiniMini+). W sumie, w pakiecie znajdzie się 39 kanałów, a jego cena wyniesie 19.90 zł. Umowa ma obowiązywać przez 18 miesięcy.

Powyższa oferta ma zostać ograniczona terytorialnie jedynie do tych miejsc, w których już wkrótce zostanie wyłączony analogowy sygnał telewizyjny. Niektórzy sugerują, że pakiet DVB-T stanowi coś w rodzaju oferty przejściowej przed wprowadzeniem usługi nC+ na kartę.

W piątek 12 kwietnia, Zarząd nC+ zapowiedział gruntowne zmiany w ofercie platformy, które podyktowane zostały protestami ze strony abonentów Cyfry+ i n-ki (prawie 100 tys. osób na profilu Anty nC+ w sieci Facebook) oraz interwencją UOKiK-u. Urząd otwarcie skrytykował wprowadzenie obligatoryjnego systemu migracji abonentów do oferty nC+.

nC+ powstała w wyniku połączenia Cyfry+ oraz platformy ‘n’. 51% udziałów w nowopowstałej spółce posiada grupa Canal +, właścicielem 32% jest TVN, a 17% zachowała spółka UPC Polska. W 2012 roku telewizja ‘n’ miała ponad 1 milion abonentów, podczas gdy z usług Cyfry+ korzystało około 1,5 miliona klientów.


reklama


  • Wyślij
  • Drukuj
Źródło:Media

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut.

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Komentarze: 24

  • 1: ROZCZAROWANY z IP: 84.128.76.* (2013-11-22 11:52)

    juz nie mam slow na tych zlodzieji,umowe mam do lutego , a wczoraj wylaczyli mi 10 programow ,co za banda,powroce znowu do polsata,chociaz oni sa po jednych pieniadzach,oni tez mi tak zrobili,moze tym razem sie nie zawiode,takie dziadostwo to tylko moze sie w Polsce zdarzyc.kiedy ktos znajdzie bicz na ta bande zlodzieji?

  • 2: li z IP: 83.7.46.* (2013-05-14 19:45)

    Jak to jest ? wypowiedziałem umowę w kwietniu przed 19 i przysłali mi teraz do zapłaty za maj i jeszcze za czerwiec tak jakby nic nie dostali / wypowiedzenie / potwierdzone że odebrali. Co robić ? może ktoś podpowie

  • 3: Zbigniew Smukała z IP: 89.71.245.* (2013-04-20 08:52)

    Proszę o nadesłanie blankeuw do zapłaty za telewizję

  • 4: Airacobra z IP: 77.65.134.* (2013-04-19 20:43)

    Najlepszy jest pakiet DVB-T - brać od ludzi pieniądze za coś co jest za darmo. Toż to laur klienta gwarantowany - jak sprzedać leszczom coś co jest za darmo + kilka programów (poza PLanete), których nikt nie ogłada. ROTFL

  • 5: anatolek z IP: 89.229.84.* (2013-04-19 13:35)

    Jestem abonentem telewizji kablowej Multimedia.
    Bez mojej zgody zmieniona mi Pakiet Cyfry+,w którym miałem pełną transmisję piłki nożnej Liga Polska dano mi w zamian kiczowaty Famili2.
    Chciałem zrezygnoawć z tego pakietu zagrożono karami umownymi!
    Pytam gdzie jest UOKiK czyżby abonenci kablówek to gorsi abonenci?
    A arogancja włascicieli jest UOKiK nieznana?
    niech przejżą internet co abonenci piszą w powyższej sprawie!

  • 6: JaJakoByły N-kowiec z IP: 83.6.95.* (2013-04-19 11:52)

    Gruntowne zmiany??? Wałek a nie zmiany - dalej to samo, a czasem jeszcze droższe. Na nowi opakowane to g..wno...

  • 7: grzes z IP: 93.157.115.* (2013-04-19 08:24)

    kiedy wreszcie WPROWADZICIE do waszej oferty TRAVEL CHANNEL HD, ludzie pracujący w nc+, ZACZNIJCIE WRESZCIE MYŚLEĆ

  • 8: fan z IP: 80.53.216.* (2013-04-18 08:36)

    Jestem byłym abonentem "N" od 2.04 abonent CP nie dam żabojadom satysfakcji z próby bezszczelnego okradania Nas z pieniedzy,życzę Im aby stracili jak najwiecej abonentów

  • 9: witek z IP: 95.160.165.* (2013-04-17 20:07)

    Uwaga! Oszuści !
    Po telefonicznej rozmowie przeszedłem do nc+ na zasadach jaki miałem w n-ce czyli 49 abonament i umowa na 12 m-cy od 1-go maja.
    I co się dzisiaj dowiedziałem. Że gdybym pozostał przy n-ce musieli by honorować to co miałem do końca umowy (umowa się kończyła chyba w styczniu 2014). Co miałem: pakiet podstawowy do którego dokupiłem (były promocje) za 2 zł History, za 10 zł Cinemax i za 15 zł nPremium z FilmBoxami. Teraz od 1 maja będę miał pakiet podstawowy a tak do 2014r miałbym dużo więcej (z nPremium dołożyli by pakiet Canali+). Uważajcie !

  • 10: wolf z IP: 92.26.117.* (2013-04-17 17:56)

    Witam>Ja migrowalem do nc+ z n telewizji.Przeszedlem na pakiet all inclusive wynegocjowalem 179zl na 18 miesiecy.Wczoraj dostalem powiadomienie na dekoder ze dziekuja itp. i ze do konca br.bede placil 20 zl mniej.Chyba cos ich ruszylo po tylu negatywnych opiniach.

reklama

Dowiedz się więcej

Prawo na co dzień

Galerie

reklama