Nowych pakietów próżno szukać na oficjalnej stronie internetowej nC+. Informacje o nich można jednak uzyskać odwiedzając punkty sprzedaży lub dzwoniąc na infolinię platformy. Pakiet Ekstraklasa skierowany jest przede wszystkim do wielbicieli polskiej piłki. Oprócz 20 podstawowych kanałów, abonenci o trzymają dostęp do wszystkich meczów T-Mobile Ekstraklasy transmitowanych przez nC+. Spotkania te będą emitowane w tzw. „otwartym oknie”. Oznacza to, że abonenci pakietu Ekstraklasa będą mogli je obejrzeć bez względu na to, czy posiadają stały dostęp do kanału, na którym transmitowany jest dany mecz, czy też nie. Cena pakietu ma się wahać od 35 do 40 zł – polecamy twarde negocjacje z konsultantami.

Drugi pakiet, to tzw. oferta specjalna DVB-T. Jak sama nazwa wskazuje, opiera się on na 15 kanałach dostępnych w ramach cyfrowej telewizji naziemnej, poszerzonych o kilkanaście innych propozycji programowych. Uwagę zwraca przede wszystkim obecność kanałów tematycznych Canal + (Domo+, Planete+, Kuchnia+, AleKino+, TeleToon+, Hyper+, MiniMini+). W sumie, w pakiecie znajdzie się 39 kanałów, a jego cena wyniesie 19.90 zł. Umowa ma obowiązywać przez 18 miesięcy.

Powyższa oferta ma zostać ograniczona terytorialnie jedynie do tych miejsc, w których już wkrótce zostanie wyłączony analogowy sygnał telewizyjny. Niektórzy sugerują, że pakiet DVB-T stanowi coś w rodzaju oferty przejściowej przed wprowadzeniem usługi nC+ na kartę.

W piątek 12 kwietnia, Zarząd nC+ zapowiedział gruntowne zmiany w ofercie platformy, które podyktowane zostały protestami ze strony abonentów Cyfry+ i n-ki (prawie 100 tys. osób na profilu Anty nC+ w sieci Facebook) oraz interwencją UOKiK-u. Urząd otwarcie skrytykował wprowadzenie obligatoryjnego systemu migracji abonentów do oferty nC+.

nC+ powstała w wyniku połączenia Cyfry+ oraz platformy ‘n’. 51% udziałów w nowopowstałej spółce posiada grupa Canal +, właścicielem 32% jest TVN, a 17% zachowała spółka UPC Polska. W 2012 roku telewizja ‘n’ miała ponad 1 milion abonentów, podczas gdy z usług Cyfry+ korzystało około 1,5 miliona klientów.