Jednym z głównych zarzutów wobec nC+ (oprócz wysokich cen pakietów) jest fakt usunięcia z oferty platformy dwóch,popularnych wśród wielbicieli sportu, kanałów – Canal+ Gol oraz Canal+ Weekend. Michał Stryjecki z nC+ tłumaczy jednak, że w tym wypadku nie doszło do usunięcia, a jedynie zmiany nazwy powyższych kanałów. W ofercie operatora pojawiły się nowe kanały - Canal+ Family oraz Canal+ Family 2. W ich ramówce ma się również znaleźć miejsce dla wydarzeń sportowych. Pytanie brzmi – w jakim zakresie? Canal+ Gol był w całości poświęcony piłce nożnej. Nowa nazwa kanału sugeruje, że będzie miał on teraz zdecydowanie bardziej rodzinny charakter.

nC+ broni się również przed zarzutami o brak elastyczności oferty:

„Przygotowaliśmy bardzo szeroką, elastyczną ofertę pakietów z różnorodną ofertą programową. Klient ma możliwość wyboru pakietu najlepiej dostosowanego do potrzeb, oczekiwań i funduszy. Jednocześnie zachęcamy abonentów do kontaktu z nami poprzez stronę ncplus.pl, punkty sprzedaży i Call Center by zapoznali się szczegółowo z benefitami naszej oferty oraz dowiedzieli, co przygotowaliśmy specjalnie dla nich.” – kontynuuje Stryjecki.

Wielu abonentów skarży się jednak, że kontakt z Call Center jest bardzo utrudniony, a na połączenie trzeba czekać nawet kilka godzin. Niektórym wciąż nie udało się skontaktować z operatorem i nie wiedzą jakiej oferty mogą się spodziewać. Czy ich cierpliwość zostanie nagrodzona?

„Tak, przygotowaliśmy dla dotychczasowych abonentów bardzo atrakcyjne warunki przechodzenia na nową ofertę. Zachęcamy do kontaktu z naszymi konsultantami w celu poznania szczegółów” – podkreśla Michał Stryjecki

Tymczasem, zawirowania wokół oferty nC+  chcą wykorzystać operatorzy sieci kablowej. Już 5 kwietnia w ofercie największych kablówek (UPC, Vectra, Multimedia, Inea) pojawią się trzy pakiety Canal+ - Silver, Gold i Platinium. Na razie nie znam ich cen, ale istnieje spora szansa, że dotychczasowi abonenci pakietu Canal+ otrzymają pakiet Platinium bez dodatkowych opłat aż do zakończenia obecnej umowy.

nC+ powstała w wyniku połączenia Cyfry+ oraz platformy ‘n’. 51% udziałów w nowopowstałej spółce posiada grupa Canal +, właścicielem 32% jest TVN, a 17% zachowała spółka UPC Polska. W 2012 roku telewizja ‘n’ miała ponad 1 milion abonentów, podczas gdy z usług Cyfry+ korzystało około 1,5 miliona klientów.