Tak dobry wynik jest tym większym sukcesem z uwagi na to, że spożycie piwa w naszym kraju w zeszłym roku spadło względem 2009 roku – wynika z informacji  Ciszewski Public Relations. Aż 34 proc. wzrost udziałów wolumenowych pozwolił Harnasiowi umocnić się na siódmej pozycji wśród najchętniej wybieranych przez konsumentów piw.

Dzięki kampanii reklamowej, ocenionej jako jedna z najlepszych kampanii w branży piwnej w zeszłym roku, udało się zbudować silną więź z konsumentem.
„Poprzedni rok zakończyliśmy bardzo dobrym wynikiem sprzedażowym, który jest zasługą ciężkiej pracy, jaką włożyliśmy w rozwój marki.

Pomimo, iż rynek piwa jest coraz bardziej konkurencyjny, w pierwszych miesiącach tego roku Harnaś kontynuuje swój sukces odnotowując intensywny wzrost sprzedaży względem rewelacyjnego pod tym kątem, roku poprzedniego – mówi Jacek Stefaniak, Senior Brand Manager piwa Harnaś.

Wartości rynku piwa w Polsce szacowana jest na około 20 mld zł. Do Harnasia na koniec 2010 r. należało 4,5 proc. udziałów.