Po raz pierwszy liczba stacji partnerskich przekroczyła liczbę stacji patronackich, których w sieci Lotos operuje obecnie 88. To efekt systematycznego i efektywnego rozwoju sieci stacji franczyzowych w oparciu o system partnerstwa handlowego Rodzina Lotos.

– Nasze nowe stacje, oprócz standardowych usług, oferują między innymi myjnię, sklep, bary oraz miejsca parkingowe. Dodatkowo każda ze stacji wyposażona jest w dystrybutory szybkiego nalewu oleju napędowego dla TIR-ów – mówi Jarosław Skorupko, kierownik działu operacyjnego sieci partnerskiej Lotos Paliwa.

System Rodzina Lotos funkcjonuje już od 2003 roku. Oferta skierowana jest do partnerów z całego kraju. Zarówno tych, którzy obecnie prowadzą stacje paliw, jak i tych chcących dopiero rozpocząć taką działalność.

Partnerzy wchodzący do systemu Rodzina Lotos otrzymują przede wszystkim możliwość zakupu wszystkich produktów koncernu na preferencyjnych warunkach. Dodatkowo Lotos oferuje uczestnictwo w organizowanych przez spółkę akcjach marketingowych oraz dostęp do nowoczesnego systemu informatycznego zarządzania stacjami. Pomaga również swoim partnerom w procesie podniesienia standardu i modernizacji stacji, a także realizacji indywidualnych projektów wyposażenia i wystroju obiektu.

W tym roku sieć gdańskiego koncernu powiększyła się już o 13 stacji partnerskich. Do końca roku Lotos Paliwa planują oddać do użytku jeszcze siedem stacji partnerskich i dwie własne. Realizowane są także inwestycje związane z budową stacji przy autostradach w ramach tzw. Miejsc Obsługi Podróżnych.

Lotos Paliwa posiadają certyfikowany system zarządzania jakością w zakresie hurtowego obrotu i dostarczania do stacji paliw benzyn i olejów napędowych do pojazdów samochodowych oraz hurtowego obrotu lekkimi olejami opałowymi.