Wojna marszałków w Przewozach Regionalnych

autor: Maciej Szczepaniuk05.06.2009, 09:43; Aktualizacja: 05.06.2009, 10:20

Samorządy, do których należy kolejowy przewoźnik, zamiast zabrać się za reformowanie spółki, podzieliły się na dwa skłócone obozy.

Reklama


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję

Reklama


Źródło:GP

Polecane

Komentarze (1)

  • skołowany kolejarz(2009-06-05 11:09) Zgłoś naruszenie 00

    "Warunkiem zapisania pieniędzy było zaprzestanie konkurowania z IC na długich trasach."
    To nowa wiadomość dla opinni publicznej.
    Nikt do trej pory nie informował o takich zależnościach uzgodnionych pomiędzy rządem i marszałkami. Teraz zaczynam rozumieć skąd tak szybko okazane przez J. Krigera zaufanie dotychczasowemu dyrektorowi Zakładu PR w Szczecinie (choć były w jego zakładzie ujawnione malwersacje). To teren marszałka Husejki (PO) i oczywiście wiceministra Engelhardta. Ciekawe czy wszyscy marszałkowie posiadali wiedzę o tych zależnościach.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane

Reklama