statystyki

Polacy zaprzyjaźnieni ze sztuczną inteligencją

autor: Patrycja Otto14.06.2018, 07:35; Aktualizacja: 14.06.2018, 09:11
internet, biznes

Jest wykorzystywana do identyfikacji osób, ale też towarów w sklepach, odnajdywania podobnych produktów do tych ze zdjęć wykonanych smartfonem – opowiada Michał Kreczmar, dyrektor ds. transformacji cyfrowej w PwC.źródło: ShutterStock

 Rynek sprzedaży internetowej w tym roku wzrośnie do 45 mld zł, a na koniec 2020 r. wyniesie już 60 mld zł. Tym samym udział e-commerce w całym handlu zacznie zbliżać się do średniej globalnej wynoszącej 10 proc.

– Transformacja cyfrowa odmieniła zwyczaje zakupowe. Dzięki niej odległość straciła na znaczeniu – komentuje Krzysztof Badowski, partner w PwC.


Pozostało jeszcze 83% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane