– Świat się zmienia cały czas. Na rynek wchodzą kolejne pokolenia. Chcą one tego samego produktu, ale oczekują innej komunikacji, innego dotarcia ze strony firmy - mówi Paweł Dziekoński, wiceprezes Fakro. – Lider wraz z całym zespołem musi się zmieniać, dostosowywać do potrzeb klientów – dodaje oraz zaznacza, że wykorzystując kanały cyfrowe nie można zapominać o relacjach i empatii.
Lider musi się zmieniać
– Świat się zmienia cały czas. Na rynek wchodzą kolejne pokolenia. Chcą one tego samego produktu, ale oczekują innej komunikacji, innego dotarcia ze strony firmy - mówi Paweł Dziekoński, wiceprezes Fakro. – Lider wraz z całym zespołem musi się zmieniać, dostosowywać do potrzeb klientów – dodaje oraz zaznacza, że wykorzystując kanały cyfrowe nie można zapominać o relacjach i empatii.
Zwraca on również uwagę na znaczenie szybkości działania – obecnie klienci oczekują w krótkim czasie ofert, informacji czy dostaną rabat, szybkich usług serwisowych etc. Wiceprezes Fakro nie ma również wątpliwości, że najważniejsze jest zaufanie.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję