Z opublikowanego raportu najcenniejszych marek wśród państw "Brand Finance Nation Brands 2014" wynika, że wartość naszego kraju jako marki wzrosła o 20 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Mimo wszystko nadal zajmujemy to samo miejsce co w 2013 r.. W zestawieniu 100 najcenniejszych państw-marek Polska wyprzedza takie kraje jak Finlandia, Dania czy Zjednoczone Emiraty Arabskie.
1 10. Brazylia - 1,403 mld $
ShutterStock
2 9. Australia - 1,555 mld $
Inne
3 8. Indie - 1,621 mld $
ShutterStock
4 7. Francja - 2,076 mld $
ShutterStock
5 6. Kanada - 2,212 mld $
ShutterStock
6 5. Japonia - 2,458 mld $
ShutterStock
7 4. Wielka Brytania - 2,833 mld $
ShutterStock
8 3. Niemcy - 4,357 mld $
ShutterStock
9 2. Chiny - 6,352 mld $
ShutterStock
10 1. USA - 19,261 mld $
ShutterStock
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję