Reklama

Reklama

Marka Polska jest cenniejsza niż Norwegia i Zjednoczone Emiraty Arabskie

20. Polska - 602 mld $
20. Polska - 602 mld $ / ShutterStock
Z opublikowanego raportu najcenniejszych marek wśród państw "Brand Finance Nation Brands 2014" wynika, że wartość naszego kraju jako marki wzrosła o 20 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Mimo wszystko nadal zajmujemy to samo miejsce co w 2013 r.. W zestawieniu 100 najcenniejszych państw-marek Polska wyprzedza takie kraje jak Finlandia, Dania czy Zjednoczone Emiraty Arabskie.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama

Zobacz więcej

image for background

Przejdź do strony głównej