Marketing sportowy, czyli jak prowadzić markę do zwycięstwa

02.12.2016, 08:00; Aktualizacja: 02.12.2016, 10:39

27 października na Stadionie Legii w Warszawie odbyła się doroczna konferencja Maxus Day, która w tym roku poświęcona została marketingowi sportowemu. Organizatorzy spotkania - Maxus Polska - do współpracy zaprosili wybitnych ekspertów z branży sportowej - zarówno marketerów, jak i osób ze świata polskiego i światowego sportu i mediów m.in. Czesława Langa i Tomasza Zimocha. Spotkanie poprowadził Maciej Dowbor, a panel dyskusyjny - Michał Pol.

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Informacja prasowa
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane