Eksport: Polski biznes idzie na Zachód

29.09.2016, 06:10; Aktualizacja: 29.09.2016, 07:25
Ekspansja zagraniczna jest ważna nie tylko dla rozwoju samych firm, ale też dla rozwoju polskiej gospodarki.

Ekspansja zagraniczna jest ważna nie tylko dla rozwoju samych firm, ale też dla rozwoju polskiej gospodarki.źródło: ShutterStock

Polskie firmy przejmują z sukcesem marki w takich krajach jak Wielka Brytania, Francja, Szwajcaria. Za granicą rozpycha się Amica, Nowy Styl, Wielton czy Comarch - pisze "Gazeta Wyborcza".

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:PAP
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane