Bo w strategii chodzi przede wszystkim o marketing!

Jeśli chcesz zdobyć unikalną, praktyczną wiedzę z zakresu budowania skutecznych strategii marketingowych, poznać warsztat pracy najlepszych ekspertów, dowiedzieć się jak dopasować swój plan do nowych narzędzi komunikacji marketingowej - koniecznie musisz pojawić się na Case Open 2016.
Ekspertem ds. merytorycznych Case Open 2016 jest Maciej Tesławski - strateg marketingowy, który od wielu lat z charyzmą edukuje pasjonatów marketingu!
Poza Maciejem Tesławskim, będziecie mieli okazję posłuchać oraz podyskutować z: Markiem Staniszewskim, Marcinem Kalkhoffem, Arkiem Szulczyńskim, Michałem Banachem, Ewą Łabno-Falęcką, Pawłem Nizińskim, Robertem Kozielskim, Lechem C. Królem, Bartłomiejem Walasem oraz Marcinem Kosteckim.

Wiodące tematy Case Open 2016:
→ jak dotrzeć z przekazem reklamowym indywidualnie do każdego klienta, → jak zbadać prawdziwe intencje zakupowe i emocje konsumentów, → jak wykorzystywać nowoczesny know-how w budowaniu strategii marki, → jak nie przegapić właściwych momentów i podejmować strategiczne decyzje gwarantujące sukces, → jak zmierzyć efekty reklamy (CPM vs. CPA), → jak przez kulturę, architekturę i sztukę zarządzać doświadczeniami Klienta.