Portfolio marek w MODO Domy Mody wzrasta z dnia na dzień. Wśród nich znajdują się nie tylko znane marki modowe, ale przede wszystkim polscy projektanci, zarówno ci sławni, jak i mniej znani. Unikatowy koncept sprzedaży butikowej, dzięki któremu młodzi projektanci mają szansę zaistnieć obok uznanych kolegów i światowych kolekcji topowych marek to nowość na polskim rynku mody.
MODO Dom Mody / Media

Portfolio marek w MODO Domy Mody wzrasta z dnia na dzień. Wśród nich znajdują się nie tylko znane marki modowe, ale przede wszystkim polscy projektanci, zarówno ci sławni, jak i mniej znani. Unikatowy koncept sprzedaży butikowej, dzięki któremu młodzi projektanci mają szansę zaistnieć obok uznanych kolegów i światowych kolekcji topowych marek to nowość na polskim rynku mody.

MODO Domy Mody to niezwykły punkt na mapie Warszawy, powstający przy ul. Łopuszańskiej. Atutów tego miejsca jest wiele m.in.: dogodna lokalizacja, , dostęp do marek nieosiągalnych w innych centrach handlowych oraz ogromny wybór różnorodnych butików w jednym miejscu.

Centrum MODO wyróżnia się przestrzenią, która łączy w sobie trzy strefy: Art Fashion – strefę designu, Brand Fashion – modę marek i POP Fashion – modę popularną. Każda z nich już teraz zgromadziła portfolio marek, które kierowane są do konkretnego segmentu rynku. Strefy te będą przenikały przez siebie tworząc jedną spójną całość, której wspólnym mianownikiem jest moda.

BIŻUU, Kate Ross, Ryłko, Mosquito, Bialcon, High Fashion, Caprice, Naturana , van Horn, Red Polo, Atut, Rubin Fashion, lemonada, by O la la i Ochnik to jedynie część z wielu marek, znajdujących się w strefie Pop Fashion.
W strefie Art Fashion znajdą się butiki m.in.: Łukasza Jemioła, Teresy Rosati, Natashy Pavluchenko, Wearso.Organic, Vippi Design, Alles, Lagerfeld, Joanna Kruczek, Save my Back, M by Maja Palma, Sara von Steiner, Plants by Paprocki Brzozowski , Pako Lorente, a także Riono Art. i Mariusza Brzezińskiego.
W strefie Brand Fashion natomiast zagoszczą duże marki tj.: Monnari, Inglot, Thiumph, Sophie Marel, Swiss, Henri LLoyd, Gabriella, Bugatti, Champione, Baldowski, Wólczanka, Gatta, Pierre Cardin, Redi Fashion, i wiele innych.

MODO Dom Mody / Media

Dla młodych projektantów MODO przygotowało specjalny 400 metrowy butik w strefie Art. Fashion – POP UP MODO. Możliwość zaprezentowania swoich kolekcji będą mieli m.in.: Lilliana Pryma, Jacob, Maciej Sieradzky, Anna Feledyk, Aga Guz, Pola Rudnicki, Gosia Strojek, Edyta Pietrzyk, Szpila Clothing.

Otwarcie centrum odbędzie się w 17 października br.

Z Nazimem Albayrakiem, członkiem zarządu Devin Investments, inwestora MODO rozmawia Anna Sołtysiak

Warszawska mapa centrów handlowych jest dość bogata. MODO będzie na niej nową pozycją. Czy nie macie obaw, że konkurencja nie pozwoli wam się wybić?
Nie traktujemy istniejących centrów handlowych jako konkurencji, ponieważ MODO nie jest typową galerią handlową. Koncept MODO zakłada stworzenie świata mody pod jednym dachem, gdzie każdy klient jest traktowany indywidualnie. Forma butików pozwala na interesujące i inspirujące eksponowanie oferowanych produktów. Jak widać, koncept MODO znacząco różni się od idei galerii handlowej.

W informacjach prasowych mowa jest o tym, że MODO to unikalny koncept modowego centrum. Na czym polega ta unikalność?
W myśl naszych założeń MODO stanowi kompletny i pełny świat mody w jednej wspólnej lokalizacji. Zgromadziliśmy w naszym centrum projektantów, którzy do swoich projektów podchodzą w sposób bardzo osobisty, co z kolei przenosi się na relacje z klientami. Obsługa butików nastawiona jest na kontakt z klientem, wsłuchiwanie się w jego potrzeby, odpowiadanie na jego wymagania. Każdy klient będzie u nas miłym gościem, dla którego przygotowaliśmy bardzo szeroką ofertę najwyższej jakości.

MODO Dom Mody / Media

Czy to oznacza, że w MODO próżno będzie szukać popularnych sieci odzieżowych czy obuwniczych?
Nie mamy w MODO typowych marek sieciowych. Do współpracy wybraliśmy różne brandy, w tym wiele bardzo znanych, ale takich, które mają charakter butiku. Dlatego w MODO znajdziemy m.in. takie marki, jak Versace, Lagerfeld czy Bugatti. Butiki i ich wyjątkowy charakter będą miały wpływ na wizerunek MODO w oczach klientów, dlatego zależało nam, by obecne u nas marki pasowały do stworzonej przez nas koncepcji. Dzięki temu współpraca będzie spójna a klient zostanie obsłużony na najwyższym poziomie.

Rozmowy z takimi najemcami zapewne nie były łatwe...
Najważniejsze, że odnieśliśmy sukces. Mamy w tym momencie podpisanych niemal 300 umów, czyli ponad 90 proc. wszystkich lokali ma już najemców. Większość z nich reprezentuje świat mody w pełnym tego słowa znaczeniu, pozostali są jego doskonałym uzupełnieniem.

W centrum znajdzie się ponad 300 butików. Wspomniał Pan, że lista jest już prawie pełna. Jakiej oferty mogą spodziewać się goście MODO?
W MODO znajdą się butiki znanych projektantów takich jak: Łukasz Jemioł, Paprocki & Brzozowski, Natasha Pavluchenko, Jacob, czy Teresa Rosati, którzy oferują unikatowe produkty o bardzo zindywidualizowanym charakterze. Na terenie centrum mody będą również obecni liczni importerzy marek zagranicznych, zarówno odzieżowych, jak i obuwniczych czy galanteryjnych. Wybór może sprawić klientom nieco kłopotu, bo mamy choćby około 40 butików z obuwiem (śmiech). Będzie z czego wybierać, ale już teraz można z całą pewnością stwierdzić, że takiego asortymentu nie ma żadna galeria handlowa.

Rozumiem, że centrum zostanie podzielone w taki sposób, by poruszanie się po nim było intuicyjne dla gości?
Zgodnie z konceptem MODO stworzyliśmy trzy uzupełniające się strefy, które wzajemnie się przenikają. W strefie Pop Fashion króluje moda popularna, Brand Fashion to strefa znanych marek, natomiast w Art Fashion króluje design. Strefy tworzą komfortową platformę zakupową odpowiadającą oczekiwaniom i wymaganiom klientów. Stworzyliśmy również Pop-Up MODO, czyli multibrandowy butik z autorskimi kolekcjami młodych polskich projektantów.

Moda zajmie około 90 proc. centrum. Co znajdzie się w pozostałych 10 proc. powierzchni?
Pozostałe punkty handlowe będą uzupełniały niezwykle bogatą ofertę modową. Klienci będą mogli kupić kosmetyki, zjeść obiad w restauracji, napić się kawy, skosztować słodkości z cukierni, czy skorzystać z usług fryzjera. Mamy również kantor, kwiaciarnię i kiosk. W oddzielnym budynku będą delikatesy Piotr i Paweł. Jednakże nie mamy i nie będziemy mieli kina, ponieważ takie miejsce rozrywki nie pasuje do konceptu MODO.

Pozostaje więc pytanie: kiedy MODO otworzy swoje podwoje dla klientów i czy z tej okazji szykujemy jakieś niespodzianki?
Wielkie otwarcie jest zaplanowane na 17 października. Na naszych klientów będą czekać doskonałe okazje zakupowe i wyjątkowe promocje, ponieważ tym dniu nasi najemcy zaproponują gościom niepowtarzalne ceny. Poza tym przygotowaliśmy mnóstwo atrakcji. Będą konkursy dla dzieci i dorosłych. Oprócz tego mamy zaplanowany koncert lubianej polskiej piosenkarki, który uświetni ten ważny dla nas dzień. Można będzie także spotkać się z gwiazdami z pierwszych stron gazet. Nie chcę zdradzać wszystkiego, bo chciałbym, żeby klienci, którzy odwiedzą, mieli niespodziankę. (śmiech) Zapewniam jednak, że każdy, kto przyjdzie do MODO 17 października, nie wyjdzie zawiedziony.