Jaka jest odpowiedzialność e-sprzedawców wobec internetowych konsumentów

18.02.2008, 17:11; Aktualizacja: 03.03.2008, 10:10
Od umowy sprzedaży w sklepie internetowym konsument może odstąpić w ciągu dziesięciu dni. Nie musi uzasadniać swojej decyzji i płacić odstępnego.
wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:GP
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (1)

  • ZBYSZEK(2009-01-19 16:54) Zgłoś naruszenie 00

    ZAKUPIŁEM APARAT W SKLEPIE INTERNETOWYM"JAPANFOTO" Z ZABRZA.12.12.2008 WPŁACIŁEM 487 ŻŁOTYCH. PO LICZNYCH MONITACH MAILOWYCH (SKLEP NIE POSIADA TELEFONU,NIE MOŻNA TEŻ ODEBRAĆ OSOBIŚCIE TOWARU W SKLEPIE) OSTATNI MAIL DOSTAŁEM 7.01.2009 ROKU ,OD TEGO CZASU CISZA ...NIE ODPOWIADAJĄ NA MAILE,CO MOGĘ ZROBIĆ(NAPISAŁEM LIST POLECONY DO SKLEPU Z PROSBĄ O ZWROT PIENIEDZY I PODAŁEM NUMER KONTA) MYŚLĘ ŻE CZAS ZGŁOSIĆ TEN SKLEP ORGANOM ŚCIGANIA.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane