statystyki

Smok lekko zwalnia. Czy Chiny pozostaną liderem na rynku motoryzacyjnym?

autor: Damian Furmańczyk04.08.2015, 07:53; Aktualizacja: 04.08.2015, 11:26
Mimo ochłodzenia koniunktury koncerny wciąż budują fabryki i wypuszczają nowe modele

Mimo ochłodzenia koniunktury koncerny wciąż budują fabryki i wypuszczają nowe modeleźródło: ShutterStock

Zadyszka na chińskim motorynku nie jest tylko chwilową oznaką słabości. Roczna sprzedaż może zmaleć po raz pierwszy od 17 lat

W 2010 r. Chiny wyprzedziły USA i stały się największym samochodowym rynkiem świata. Po czterech latach stabilizacji w sektorze rozpoczął się prawdziwy kryzys. Państwo Środka z niepokojem śledzi nerwowe ruchy największych koncernów, które z coraz większym pesymizmem szacują tegoroczne wyniki na lokalnym rynku.


Pozostało 87% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane