Podczas gdy kolejne państwa decydują się na podawanie swoim obywatelom trzeciej dawki, koncern rozbudowuje zaplecze sprzedażowe.
Świadczą o tym chociażby oferty pracy, jakie firma zamieściła na swojej stronie. W USA koncern poszukuje m.in. starszego menedżera ds. marketingu konsumenckiego związanego z COVID oraz starszego dyrektora, który pokieruje oficjalnym wprowadzeniem szczepionki przeciw koronawirusowi na rynek (dotychczas preparat był dostępny w USA na wyjątkowych zasadach).
„Jest prawdopodobne, że po pandemii szczepienia przeciw COVID-19 będą odbywać się co roku, ale sprzedaż szczepionek będzie zależeć od wielu czynników” – czytamy w opisie pierwszego stanowiska. Do obowiązków zatrudnionej na nim osoby będzie należało m.in. kierowanie projektami informacyjnymi, których odbiorcami będą konsumenci. „Wprowadzenie na amerykański rynek jest kluczowe dla przyszłych sukcesów naszego biznesu szczepionkowego” – czytamy w opisie drugiego stanowiska.
Pozostało
88%
treści
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama