Ekonomiści: Słabsza sprzedaż detaliczna? To skutek późniejszej Wielkanocy

24.04.2014, 12:04; Aktualizacja: 24.04.2014, 12:04
pieniądze-finanse-budżet

Sprzedaż detaliczna wzrosła o 3,1% r/r w marcu 2014 r.źródło: ShutterStock

Słabsza od oczekiwań sprzedaż detaliczna w marcu (3,1% wzrostu r/r wobec oczekiwanych 5,1% r/r) była przede wszystkim efektem kalendarza - w ub.r. Wielkanoc wypadła wcześniej, więc szczyt świątecznych zakupów przypadł na marzec, a w tym roku - na kwiecień. Wobec tego analitycy nie obawiają się zmiany trwającej od wielu miesięcy, pozytywnej tendencji.

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:ISBnews
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane