Po raz pierwszy od lat rynek reklamy zanotował spadki w 2012 r

19.02.2013, 16:52; Aktualizacja: 19.02.2013, 17:20
Decydujące czynniki, które wpłynęły na trudną sytuację na rynku reklamy w 2012 roku to przede wszystkim kryzys w sektorze FMCG, a także spowolnienie gospodarcze w branży farmaceutycznej i finansowej.

Decydujące czynniki, które wpłynęły na trudną sytuację na rynku reklamy w 2012 roku to przede wszystkim kryzys w sektorze FMCG, a także spowolnienie gospodarcze w branży farmaceutycznej i finansowej.źródło: ShutterStock

Wartość rynku reklamy w Polsce zmniejszyła się w ub.r. o 5,2% do 7,095 mld zł (po wzroście o 1,8% w 2011 r.), podał Starlink. Reklama internetowa utrzymała wzrost, ale o znacznie słabszej dynamice niż rok wcześniej.

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:ISBnews
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane