4,6 mln liczba gospodarstw domowych korzystających z telewizji kablowej
6,4 mld zł wartość rynku płatnej telewizji w Polsce w 2013 r. według prognozy PwC
17,11 proc. udział Vectry w rynku
4,6 mln liczba gospodarstw domowych korzystających z telewizji kablowej
6,4 mld zł wartość rynku płatnej telewizji w Polsce w 2013 r. według prognozy PwC
17,11 proc. udział Vectry w rynku
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Przejdź do strony głównej
Komentarze(11)
Pokaż:
Poczytajcie opinie o nic w necie. My się męczymy z nimi już 5 lat...
w całości popieram neox-a, MG i basta
nie liczą sie z odbiorcą ( zmiana kanałów w ofercie nie było podstawy do rozwiazania umowy - dot.kanałów dla dzieci...)
Tak jak z napisem na bramie koszar wojskowych:" Witamy Was "po przekroczeniu (podpisaniu umowy) bramy "Mamy Was"...