Firmy nie inwestują w marketing na serwisach społecznościowych

autor: Michał Fura22.10.2012, 13:05; Aktualizacja: 22.10.2012, 13:14
Serwisy społecznościowe: Przyciągają miliony użytkowników, ale nie miliony złotych.

Serwisy społecznościowe: Przyciągają miliony użytkowników, ale nie miliony złotych.źródło: ShutterStock

Choć czas w serwisach społecznościowych spędzają miliony odbiorców, 84 proc. firm wydaje w nich mniej niż 1 proc. budżetów na komunikację

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (2)

  • Lab Interactive(2015-01-28 11:15) Zgłoś naruszenie 00

    Jeśli szukacie profesjonalnej agencji marketingu internetowego, która zajmie się obsługą kanałów social media waszego biznesu takich jak Facebook, Google+, Twitter czy LinkedIn zapraszam do kontaktu z labinteractive.pl. Zajmujemy się profesjonalną i kompleksową obsługą marketingową w internecie. Nasze wieloletnie doświadczenie pozwala nam na utrzymywanie się w ścisłej czołówce agencji marketingu internetowego w Polsce.

    Odpowiedz
  • Kasia(2013-02-22 21:27) Zgłoś naruszenie 00

    Bardzo dobrze radzi sobie z tym blog dziennikarski Pawła Rogalińskiego, jeden z najbardziej popularnych w Polsce. Na samym portalu NK.pl osiągnął już ponad 250 tys. fanów! Na pasku po prawej stronie jest widget z liczbą fanów, polecam brać z niego przykład: rogalinski.com.pl

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane