Onet pokaże Eurosport, Ipla ekstraklasę

autor: Michał Fura22.08.2012, 11:31; Aktualizacja: 22.08.2012, 11:34
Nadawcy i wydawcy próbują w ten sposób wzmacniać pozycję na rynku internetowego wideo

Nadawcy i wydawcy próbują w ten sposób wzmacniać pozycję na rynku internetowego wideoźródło: ShutterStock

Nadawcy i wydawcy zaostrzają rywalizację o rynek internetowej telewizji. Najwięksi gracze – Ipla i Onet – znaleźli nowy sposób na przyciągnięcie widza i wzmocnienie pozycji na rynku, na którym reklamodawcy wydadzą w tym roku 90 mln zł – to poszerzenie oferty sportowej.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (2)

  • kessiakoff(2012-08-28 22:42) Zgłoś naruszenie 00

    Jak na mnie, ipla pod skrzydłami CP się w bvardzo dobrym kierunku rozwinęła. Sportu jest dużo i transmisje idą w dobrych kierunkach, są różne dyscypliny, więc nie ma mowy o monotonii. Ipla jest teraz bardzo ok.

    Odpowiedz
  • Przybymir(2012-08-27 13:10) Zgłoś naruszenie 00

    Osobiście korzystam z IplaSport. Teraz kiedy dorzucona będzie jeszcze do tego ekstraklasa, Ipla zyska wielu widzów. Siatkówka, F1 to co mnie najbardziej interesuje, więc nie zamienię Ipli na nic innego. A wciąż się rozwija, więc przyszłość rysuje się jeszcze lepiej.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane