Sprzęt elektroniczny za 0 zł ma zwiększyć liczbę klientów mobilnego internetu wśród uczniów i studentów.
Rywalizacja o użytkowników mobilnej sieci zaostrza się. By zwiększyć ich liczbę, czwarty co do wielkości operator Play postanowił mocniej wejść na rynek dystrybucji tabletów i laptopów. Wprowadził do oferty urządzenia za 0 zł wraz z miesięcznym pakietem transmisji danych. Klient spłaca sprzęt w comiesięcznych ratach. To wyzwanie dla T-Mobile, obecnego lidera sprzedaży mobilnego sprzętu na polskim rynku.
– Liczymy na studentów i uczniów – przyznał wczoraj Adam Toruński, szef internetu mobilnego Play, nie kryjąc, że oferta ruszyła teraz z myślą o rodzicach kompletujących dzieciom szkolną wyprawkę.
Pozostało
85%
treści
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Powiązane
Reklama