Chińczycy czekają na nasze towary, ale my nie bardzo potrafimy im je sprzedać

autor: Janusz K. Kowalski26.07.2012, 07:21; Aktualizacja: 26.07.2012, 08:22
Niewielki eksport do Chin wynika między innymi ze specyfiki rynku tego kraju

Niewielki eksport do Chin wynika między innymi ze specyfiki rynku tego krajuźródło: Bloomberg

Choć przyspieszył polski eksport do Chin, to jest on nadal bardzo skromny. Aż dziesięciokrotnie mniejszy od importu z Państwa Środka. W pierwszych pięciu miesiącach tego roku polskie firmy sprzedały w Chinach towary warte ponad pół miliarda euro. To o prawie 14 proc. więcej niż przed rokiem – wynika z danych resortu gospodarki.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane