Goldman szykuje pozwy zbiorowe przeciwko liniom lotniczym

autor: Cezary Pytlos16.06.2011, 03:00; Aktualizacja: 11.08.2011, 09:32

Tworzy się nowy rynek – prawnicy chętnie pomogą uzyskać odszkodowanie za spóźniony albo odwołany samolot.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (8)

  • pasażer(2012-09-24 13:10) Zgłoś naruszenie 00

    potwierdzam, miałem opóźniony lot 6h, nie liczyłem na to że coś uda im się wywalczyć, ale skoro chcieli to robić za darmo to niech Sobie walczą :)
    no i po półtora roku oczekiwania wpłynęło odszkodowanie po 1000 zł na głowę za trzy osoby :)
    także polecam Kancelarię

    Odpowiedz
  • Grzegorz(2015-10-19 19:21) Zgłoś naruszenie 00

    DZIĘKUJEMY PRACOWNIKOM KANCELARII GOLDMAN. DZIĘKI ICH WYSIŁKOM W NIECAŁE 3 M-CE PO SPÓŹNIONYM LOCIE IZMIR-WARSZAWA W LIPCU 2015 R. OTRZYMALIŚMY ODSZKODOWANIE. BARDZO PROFESJONALNE BIURO. POLECAM WSZYSTKIM, KTÓRYCH LOT SPÓŹNIŁ SIĘ POWYŻEJ 3 GODZ.

    Odpowiedz
  • Klientka Goldmana(2011-06-16 10:44) Zgłoś naruszenie 00

    Sama pisałam 2 x reklamacje do linii lotniczych i ULC-u w sytuacjach gdy opóźnił mi się samolot. I co i nic? Nadzwyczajne okoliczności, siła wyższa - sratatata. W zeszłym roku skorzystałam z usług Goldmana po opóźnieniu wielogodzinnym. Koleżanka napisała indywidualną reklaamację... I co? I koleżanka dostała odmowę a mi na konto wpłynęło 3800 zł (4 x 950 złotych za całą rodzinę). Bardzo dobrze, że działają! Biorą w totalu jakąś 1/3 odszkodowania, ale są skuteczni. Kasę otrzymałam w ciągu tygodnia od informacji o tym, że zakończyli negocjacje i podpisali porozumienie. Poza tym nic nie ryzykowałam, gdyż kasę wykładają sami. Trzymam za Goldmna kciuki i polecam znajomym. Ten kto nie siedział w upale 9 godzin na ziemi na lotnisku zamiast nad basenem nie wie o czym mowa!!!

    Odpowiedz
  • Pasażerka feralnego lotu(2011-06-16 12:59) Zgłoś naruszenie 00

    Ja też skorzystałam z usług tej kancelarii.Miałam opóźnienie klika ładnych godzin.Znajoma mojej koleżanki dala mi namiary na Goldmana (bo już z ich usług korzystała i dostała ładne pieniążki) więc zgłosiłam się do nich.
    Miła i profesjonalna obsługa.Łatwo i szybko załatwiliśmy formalności. Namówiłam też kilku znajomych którzy także podróżowali ze mną. Kilka tygodni temu dostaliśmy odszkodowania.Na osobę 900zł.
    Nie dziwię się że linie lotnicze trzęsą portkami.Łatwiej jest im mydlić oczy pasażerom, iż było to zdarzenie nie zależne od nich niż każdemu wypłacić odszkodowanie i to nie małe!!!
    Mam nadzieję że Goldman dzięki temu artykułowi będzie miał jeszcze więcej klientów.
    Działają w końcu na nasza korzyść i to na rozsądnych jasnych warunkach.
    Brawo GOLDMAN!!!

    Odpowiedz
  • Ewa(2011-06-16 16:33) Zgłoś naruszenie 00

    Mam gdzieś czy to spółka czy towarzystwo wzajemnej adoracji... Wiem jedno - wracałam 4-osobową rodziną z wakacji, ale tylko troje z nas wystąpiło za pośrednictwem KP Goldman o odszkodowanie. I linia lotnicza zaproponowała ugodę - ale tylko tym trzem osobom!!! A czwarta która tez leciala a nie reprezentuje jej Goldman - nic nie otrzymala!! Czy to nie daje do myslenia??? Maja nas w nosie i tyle!!!

    Odpowiedz
  • lenny77(2011-06-16 19:23) Zgłoś naruszenie 00

    Tekst wydaje się być na zamówienie, podobnie jak komentarze. KANCELARIA PRAWNA GOLDMAN sp. z o.o. kapitał zakładowy 5 tys. zł, spółka założona we wrześniu 2010 roku, jedyny telefon kontaktowy - komórka, info na stronie www: 14 lat doświadczenia w branży turystycznej. Główny udziałowiec jest jednocześnie członkiem zarządu. Rzeczywiście bardzo wiarygodny partner.
    :D:D:D

    I te wpisy, nagle wszyscy dostali odszkodowania, ale tylko dzięki KANCELARII GOLDMAN, nikt inny nie dostał..., rzeczywiście, daje do myślenia

    Odpowiedz
  • s(2011-06-17 08:58) Zgłoś naruszenie 00

    kancelaria z odpowiedzialnością ograniczoną do 5.000 zł niech się zajmuje sprawami, w których maksymalna kwota wyrządzonej przez niej ewentualnie szkody nie przekracza tej kwoty... :)

    Odpowiedz
  • o;(2011-09-15 19:44) Zgłoś naruszenie 00

    Klienci nie ponoszą żadnych kosztów rozprawy, po wywalczeniu potrącają określony w umowie procent, nawet jeśli zwróci mi się 100zł to i tak będę zadowolona że choć w małym stopniu godziny czekania na lotnisku zostały mi zrekompensowane

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane