Kultowa marka Frugo będzie reaktywowana. Firma FoodCare kupiła do niej prawa od Aflofarm.
Fani marki mogą spać spokojnie: nowy właściciel zapewnił, że nie zmieni receptury ani opakowania produktu. Co najwyżej, jak dowiedział się „DGP”, odświeżona może zostać etykieta na butelce. To o tyle prawdopodobne, że firma chce zawalczyć o młodszego konsumenta, w wieku od 14 lat, do którego jak do tej pory nie udało się jej dotrzeć.
Elżbieta Socha z biura komunikacji FoodCare mówi, że pozyskanie Frugo to sposób na wejście w nowy rynek napojów owocowych, na którym firma na razie nie była obecna. Przejęcie rozpoznawalnej i mocnej marki ma pomóc w osiągnięciu sukcesu.
Eksperci przyznają, że jest to całkiem prawdopodobne. O markach, którymi zarządzał FoodCare, dotychczas zawsze było głośno. Tak stało się na przykład z Tigerem, który został graczem numer jeden w kategorii napojów energetycznych, pobijając największego gracza – Red Bulla.
Nowy właściciel ma ambitne plany dotyczące Frugo. Chce wprowadzić kolejne napoje pod tą marką. Jakie? Na razie to tajemnica. Zdradza jedynie, że będzie sprzedawał Frugo także poza Polską.
Pozostało
60%
treści
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama
Reklama