Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) pozwolił Telekomunikacji Polskiej (TPSA) na wprowadzenie oferty detalicznej "Neostrada z Neofonem", poinformował urząd na swojej stronie internetowej w środę. Decyzję podjęto po przeprowadzeniu tzw. "testu zawężenia marży".

"W związku z pozytywnym wynikiem testu, usługi (...) mogą być wprowadzone na rynek na warunkach określonych Porozumieniem" - czytamy w decyzji.

Promocja „Neostrada z Neofonem" jest ofertą promocyjną usługi internetowej wraz z usługą telefoniczną w technologii VOIP w opcji o przepływności 2 Mb/s, 6 Mb/s, 10 Mb/s, 20 Mb/s, w umowie na 12 i 24 miesiące, z wliczoną opłatą za utrzymanie łącza abonenckiego, z i bez opłaty aktywacyjnej.

W 2010 roku TPSA miała 107,00 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 1.281,00 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 15.715,00 mln zł wobec 16.560,00 mln zł.

Reklama