Gigant medialny AOL przejmuje lewicowy magazyn internetowy Huffington Post

07.02.2011, 18:34; Aktualizacja: 07.02.2011, 19:32

AOL (America Online), jeden z największych gigantów medialnych specjalizujący się w komunikacji internetowej, kupi za 315 milionów dolarów popularny lewicujący magazyn internetowy "Huffington Post". Obie firmy ogłosiły to w poniedziałek.

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:PAP
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (1)

  • MikeKrzyzewski(2011-02-08 01:59) Zgłoś naruszenie 00

    Jakos za duzo polityki i za malo biznesu w tym dealu. 300 mln za takie biznes to troche duzo badz musze naprawde jeszcze wiele zobaczyc w zyciu...

    Przeciez Huffington przepisuje blogi i artykuly napisane przez innych. Placi swoim 'dziennikarzom' po 35-40k rocznie. Wyszukuje interesujacych hasel w Google i pisze na ich temat.

    Problem polega na tym ze jakis prawdziwy dziennikarz musi zrobic z kims wywiad zeby Huffington mogl to pozniej przerabiac. Jakis inny dziennikarz znow musi zrobic research przez tydzien zeby napisac rozsadny artykul... Jej firma tego nie musi... Jej firma nie zdobywa informacji jej firma opisuje juz istniejace informacje.

    Nie przecze... wie jak rozkrecic biznes lecz czy jest to 'sustainable business' zeby te 300 mln sie zwrocilo? Nie mam bladego pojecia. Z drugiej strony zakladajac ze Obama moze miec coraz mniejsze poparcie - zatem Huffington bedzie zdobywal jeszcze wiecej czytelnikow w najblizszych latach... Moze to w tym jest jakas metoda? Uwzgledniajac rozne grupy interesow - moze te 300 to w sumie po prostu przyzwoita cena...

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane