Bogatych klientów jest za mało, by luksusowe delikatesy wyszły na swoje

autor: Patrycja Otto05.01.2011, 03:00; Aktualizacja: 06.01.2011, 11:49

Kryzys przerzedził rzeszę klientów nastawionych na zakup luksusowych towarów. To zmusiło sklepy delikatesowe do zmiany strategii. Jeszcze raz okazało się, że na rynku spożywczym najważniejsze są trzy kryteria: cena, cena i jeszcze raz cena.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (1)

  • keszet(2011-01-05 07:37) Zgłoś naruszenie 00

    MOCNY ZŁOTY POŁOŻY POLSKĄ GOSPODARKĘ. Aby zrównoważyć polską gospodarkę złoty powinien oscylować wokół 4,5 PLN za 1 €. Oczywiście,że równolegle rząd musiałby zrezygnować z horrendalnych zysków na importowanym w 100% paliwie, gdyż jego cena istotnie rzutuje na mobilność gospodarczą. Przy parytecie 1 € < 4 PLN, aby eksport mógł zaistnieć musi drastycznie stanieć siła robocza, a więc pensje w dół. Chyba nie o to nam chodzi. Można by było w ogóle zrezygnować z eksportu, a nawet z produkcji i żyć wyłącznie na bazie importu, ale wtedy musielibyśmy być nie wątpliwą drugą Irlandią, czy nawet Japonią, ale bez wątpienia drugą Arabią Saudyjską, czego Wam i sobie życzę.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane