Strategia LOT-u do poprawy. Ministerstwo skarbu chce więcej połączeń krajowych

autor: Cezary Pytlos22.12.2010, 03:00

Rada nadzorcza LOT-u, zdominowana przez przedstawicieli Ministerstwa Skarbu Państwa przyjęła wstępne założenia strategii przygotowane przez nowy zarząd LOT-u. Wątpliwości nie budziły koncepcje odchudzenia majątku spółki z akcji spółek zależnych, takich jak: LOT Catering czy LOT Services. Za to wiadomo nieoficjalnie, że prezes spółki Marcin Piróg poproszony został o uzupełnienia w punkcie dotyczącym koncepcji siatki połączeń krajowych.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (2)

  • dzieciol(2010-12-23 11:41) Zgłoś naruszenie 00

    sprawa z rękawami jest o tyle bardziej skomplikowana, że za dokowanie przy rękawie pobiera się większą opłatę od przewoźnika ( na całym świecie). Nie idą na taki układ tani przewoźnicy i w związku z tym jest małe zapotrzebowanie na rękawy. Niestety nadal oddaje się terminale bez tego udogodnienia (vide planowany Gdańsk).

    Odpowiedz
  • x(2010-12-22 14:17) Zgłoś naruszenie 00

    Nie będzie dobrze z Lot-em, dopóki o jego losach, działalność,i polityce sprzętowej a co za nią idzie, polityce kadrowej będą decydować politycy oraz szefowie innych spółek. Może tak Porty Lotnicze w tym układzie dopłaciły Lotowi do pustych miejsc w rejsach krajowych. Skoro to taki pewny biznes to przecież nie będzie to duża suma. Może by tak Porty Lotnicze zamiast wyznaczać komuś zadania biznesowe zajęły się modernizacją infrastruktury. Wg artykułu wydano setki milionów a ja się pytam:
    - ile w Polsce mamy rękawów aby pasażerowie mogli komfortowo wchodzić i wychodzić z pokładu nie czekając na autobus?
    - ile lotnisk w Polsce ma oprzyrządowanie ILS na wschodnich kierunkach?
    - czemu tylko dwa lotniska mają oświetlenie centralnej linii pasa?
    - ile lotnisk w Polsce ma wyposażenie do lądowania w CAT II oraz CAT III A ILS? (Bułgaria, Rumunia i Białoruś - mają),
    - czy jeśli przewoźnik nie wyląduje na lotnisku z powodu pogody bo brak systemów o które pytam powyżej, to przewóz kołowy lub nocleg jest oferowany przez linię czy Porty? (a opłata pasażerska w sprzedanym bilecie jest pobrana)
    Tak więc Panowie nie doradzajcie innym tylko do roboty na swoim!

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane