Ogólnopolska sieć reklamy bezprzewodowej ProxyAd podrożała na New Conect aż o 116 proc. w ciągu dwóch tygodni. Tydzień temu cena akcji spółki wyniosła 1,45 zł, co oznacza wzrost o 0,78 zł., w porównaniu do wartości z 8 listopada.

ProxyAd działa a rynku od 2007 roku i zajmuje się wyłącznie marketingiem sąsiedztwa (ang. proximity marketing) z wykorzystaniem technologii bezprzewodowych – w tym momencie głównie wykorzystywana jest technologia Bluetooth. Od 31 maja 2010 firma notowana jest na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (GPW) na rynku NewConnect.

Obecnie spółka ma podpisane umowy na ponad 700 lokalizacji pod instalacje swoich nadajników, wysyłając ponad 700 tys. komunikatów reklamowych miesięcznie. Reklamy wysyłane są za pomocą technologii Bluetooth do posiadaczy telefonów komórkowych, którzy w swoim aparacie mają aktywną tę funkcję.

Nadajniki sieci ProxyAd zlokalizowane są w największych centrach handlowych, dworcach kolejowych, wypożyczalniach sieci Beverly Hills Video, sieci Multikino czy lotniskach krajowych.

Spółka posiada ponad 200 aktywnych nadajników (do końca roku planowana jest instalacja w sumie 350 takich urządzeń) w ponad 30 polskich miastach, co szacunkowo daje możliwość dotarcia z komunikatem do 6 milionów odbiorców.