Klienci mają kłopoty z nowym serwisem Citibank Online

08.09.2010, 03:00; Aktualizacja: 08.09.2010, 08:43

Trzy tysiące zdezorientowanych osób poskarżyło się na nowy serwis online City Handlowego, który ruszył w poniedziałek.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (3)

  • marone(2010-12-29 16:53) Zgłoś naruszenie 00

    dodaj go sobie do listy przelewow to pozniej juz nie musisz dzwonic

    Odpowiedz
  • Arni(2010-11-20 10:07) Zgłoś naruszenie 00

    żałosne. Do 17.11.2010 ( mimo zapewnień że nowy system działa bez zatrze żeń - więc po co dostęp do starego ) moża było zalogowac się na "starą" wersję. Niestey już nie. A na nowej wersji można zapomniec o możlwości przelewu. Trzena dzwonić i robić to przez telefon z otzrymaniem za każdym razem że tylko teraz i wyjątkowo można to zrobić gratis.

    Odpowiedz
  • No more(2010-09-09 14:00) Zgłoś naruszenie 00

    Niezle bzdury tu popisaliscie, "cala dobe sztab fachowcow" od 6.30 do 24 LOL

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane