eSky.pl chce zostać liderem w internecie

autor: Patrycja Otto19.07.2010, 03:00

Szykują się zmiany na wartym 300 mln zł internetowym rynku usług turystycznych. Centrum podróży eSky.pl, specjalizujące się do tej pory w sprzedaży biletów lotniczych, chce zająć na nim pozycję lidera.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (1)

  • mg(2010-07-19 10:57) Zgłoś naruszenie 00

    Wszystkie kwoty dotyczą wartości usług sprzedanych przez te serwisy, przychody (=prowizje) są dużo mniejsze. Np. TravelPlanet.pl SA miała w ubiegłym roku kilkanaście mln zł przychodu. Może warto dodać o tym jakąś wzmiankę w tekście?

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane