W przypadku większych firm sprawa wygląda zupełnie inaczej. Wyspecjalizowane działy finansowe klienta tj.: księgowość, dział finansów, biuro skarbnika, czy dział prawny mają dokładnie sprecyzowane oczekiwania wobec banku. Dla tak wymagających klientów, Bank Millennium dysponuje zapleczem wspierającym doradcę klienta w postaci doradców produktowych oraz prawników, dzięki którym indywidualną umowę można sprawnie wdrożyć.
Podstawowym produktem banku jest rachunek bieżący. Uruchamiany jest on na podstawie Umowy prowadzenia rachunku bankowego i świadczenia wybranych usług dla klientów korporacyjnych. Klient banku podpisując jedną umowę, ma możliwość korzystania z większości produktów bankowych. Uzyskuje natychmiast dostęp do systemu bankowości elektronicznej, może dokonywać także transakcji wymiany walut. Ponadto może dowolnie korzystać z obsługi telefonicznej, usług obsługi gotówkowej, kart płatniczych, pełnego wachlarza usług depozytowych, rachunków dodatkowych, usługi identyfikacji płatności, czy usług zarządzania płynnością, nie mówiąc o sprawach oczywistych takich jak przelew, rozliczenia, wyciągi, czeki i wiele innych. Cennikowy koszt prowadzenia rachunku to 70 PLN, natomiast jest to pozycja wyjściowa do indywidualnych negocjacji z klientem.
Poza rachunkiem bieżącym Bank Millennium oferuje różne typy rachunków dedykowanych tj.:
- Rachunki techniczne – są to rachunki służące do rozliczania wybranych usług, takich jak depozyty, kredyty, transakcje wymiany walut, czy wybrane inne usługi. Rozwiązane to jest przeznaczone dla klientów, którzy chcą korzystać z wybranej usługi, a zarazem nie chcą otwierać i prowadzić rachunku bieżącego w naszym banku. Rachunek techniczny jest otwierany bez konieczności prowadzenia i podpisywania umowy o rachunek bieżący i prowadzony jest nieodpłatnie.
- Rachunki płacowe, do których dostęp jest ograniczony wyłącznie dla wybranych i wskazanych przedstawicieli klienta. Rachunek taki jest zasilany środkami z rachunku bieżącego i z nim konsolidowany.
- Rachunki powiernicze i zastrzeżone – indywidualnie konstruowane pod rozliczenie konkretnych transakcji między kontrahentami.
- Rachunki indywidualnych depozytów dla np. sądów służące do przechowywania depozytów stron toczących między sobą spór.
Za każdym z ww. rachunków kryje się jakaś szczególna właściwość bądź funkcjonalność a czasem i system dostępu, specyficzny dla tegoż rachunku. Dodatkowo, Bank Millennium prowadzi także rachunki walutowe, funduszy świadczeń socjalnych, rachunki techniczne, rachunki do rozliczeń transakcji i wiele innych. Ponadto istnieją inne typy rachunków indywidualnie przygotowanych pod konkretne potrzeby naszych klientów.
Doradca Klienta jadący na pierwsze spotkanie z potencjalnym klientem jest zawsze wyposażony w komplet narzędzi, którymi są w szczególności: przygotowane numery rachunków, gotowa do wypełnienia i podpisania umowa rachunku wraz z regulaminem, oraz narzędzia umożliwiające identyfikację klienta w systemach bankowości elektronicznej. W siedzibie klienta umowa jest wypełniana, wraz z niezbędnymi załącznikami w zależności od potrzeb klienta. W szczególności ważne jest, aby sporządzić kartę wzoru podpisów, określić role wszystkich użytkowników / pracowników klienta w kontekście uprawnień w systemie bankowości elektronicznej, zebrać dane dotyczące ew. użytkowników kart oraz osób mogących wykonywać określone czynności w oddziałach lub telefonicznie.
Wyżej wymienione dokumenty sporządzone są w czytelny i jednolity sposób tak, że proces wypełniania umowy wraz ze zebraniem i spisaniem wszystkich towarzyszących danych niezbędnych do uruchomienia rachunku wraz z systemem bankowości elektronicznej, kartami płatniczymi upoważnieniem osób etc. trwa krócej niż 15 minut.
W ciągu kolejnego dnia z klientem kontaktuje się konsultant, który informuje klienta o pełnym operacyjnym uruchomieniu rachunku i aktywacji wszystkich użytkowników systemu bankowości elektronicznej. Konsultant oferuje pomoc przy wykonaniu pierwszych transakcji, możliwość wizyty szkoleniowej lub udzielenie jakichkolwiek innych form wsparcia.