Naprawy gwarancyjne nie dają zysków dealerom

autor: Cezary Pytlos15.02.2010, 03:00; Aktualizacja: 15.02.2010, 11:22

Kampanie naprawcze koncernów motoryzacyjnych – takie jak Toyoty – oznaczają gigantyczny kłopot dla dealerów. W wielu sytuacjach dopłacają oni do interesu.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (2)

  • bbb(2010-02-17 14:51) Zgłoś naruszenie 00

    zamiast gubić się w szczególikach netto/brutto i wewn. rozliczeniach diler<>koncern samochodowy lepiej jest:
    porównać cenę tej samej usługi dilerowskiej z tą samą usługą nie-dilerowską...
    wychodzi, że dilerowska usługa jest sporo droższa - i niby na tym tracą?
    kto w to uwierzy?

    LOL!

    Odpowiedz
  • tomasz(2010-02-15 10:59) Zgłoś naruszenie 00

    mechanik za godzine brutto 50pln ? niezle niezle

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane