Media nie stracą na nowej reklamie leków

24.09.2008, 10:15; Aktualizacja: 24.09.2008, 10:19

Firmy farmaceutyczne wydały na reklamy leków oraz produkty zdrowotne tylko w telewizjach już ponad 600 mln zł. Nowe zasady reklam nie powinny zahamować tych wydatków.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:GP
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (5)

  • swrfe(2016-11-25 11:30) Zgłoś naruszenie 00

    Już dwa miesiące wisi ten tekst z błędem nt. sprzedaży OTC i nie poprawiacie? Widać nic Was nie obchodzi co ludzie myślą o tym, o czym piszecie. No tak, dialog.... z czytelnikami.

    Odpowiedz
  • dociekliwy(2008-09-30 13:02) Zgłoś naruszenie 10

    "Jednak to nie OTC, ale właśnie lekarstwa sprzedawane bez recepty stanowią decydowaną większość rynku" - hmm a czy OTC to nie są właśnie leki bez recepty?? Jakaś nieścisłość się wkradła

    Odpowiedz
  • jodyna2000(2008-09-29 14:28) Zgłoś naruszenie 00

    Widać z wypowiedzi qba że nie jest bezinteresowna(y).Kontakt przedstawiciela firmy z lekarzem to pole do korupcji.Przedstawiciele zawracają lekarzom głowę a pacjenci czekają w kolejce.Nie jestem przekonany czy te lekowe nowości sa tak dokladnie przebadane.Dobry pomysl teraz się pojawia ,żeby fabryki zaopatrywały apteki w swoje leki pomijając hurtownie.A o pacjenta wszyscy walczymy a pacjenci w Polsce i tak najwięcej płacą za leki.Pozdrawiam

    Odpowiedz
  • qba(2008-09-24 22:28) Zgłoś naruszenie 00

    jestem przedstawicielem i to kompletna bzdura co się dzieje, rynek farmaceutyczny w ostatnim okresie tak ewoluje jak jeszcze nigdy do tej pory, nowe produkty pojawiają się jak grzyby po deszczu...lekarze nie będą o nich wiedzieli, aplikując swoim pacjentom leki starszej generacji, mniej skuteczne , mniej bezpieczne, a czasami 3-4, a nawet 10 krotnie droższe.
    to kompletna bzdura że lekarze o nowościach rynkowych dowiadują się z biuletynów...i jeszcze lepszy pomysł w aptekach...
    oczywiście że firmy farmaceutyczne docierając z reklamą do lekarzy windują swoje wyniki finansowe, bo to jest normalne , ale zadajmy pytnie z innej strony jakie korzyści ma pacjent...skuteczniejsze,bezpieczniejsze ,tańsze leczenie
    następnym razem stojąc w kolejce do okienka aptecznego może warto zadać sobie pytanie dlaczego mam wydać 300 zł na swoje leczenie skoro mój lekarz po odwiedzinach przedstawiciela medycznego z danej firmy mógł mi zlecić leczenie lekami za które zapłcę 100z

    Odpowiedz
  • jodyna2000(2008-09-24 10:55) Zgłoś naruszenie 00

    Dobry pomysł odnośnie zakazu kontaktu przedstawicieli firm z lekarzami w godzinach pracy.Powinien być całkowity zakaz kontaktowania się.Lekarz o nowościach powinien dowiadywać się z biuletynów i w aptekach.Apteki powinny być tymi pierwszymi którzy są informowani o nowościach lekowych.Te biuletyny powinien opracowywać zespół ludzi przy ministrze zdrowia.Pozdrawiam

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane