Większość Polaków ma już konto, wielu po kilka kart płatniczych i kredytowych, a mimo to telefony call center operatorów assistance medycznego nie dzwonią zbyt często.
Okazuje się, że niewielu z nas po otrzymaniu takiej karty czy podpisaniu umowy sprawdza, co zawiera pakiet usług dodatkowych. Tymczasem już niemal standardem jest, że jest w nim pakiet medical assistance, który może dawać prawo m.in. do wezwania lekarza do domu w nagłych przypadkach. Z perspektywy banku to dość tania opcja, a dla klientów może być przydatna. Dlatego po otrzymaniu sterty papierów po założeniu konta czy karty warto poczytać, do czego, jak często i na jakich warunkach mamy prawo. Znajdziemy tam też numer telefonu do call center. Warto go zanotować w telefonie czy powiesić gdzieś w domu, żeby w razie problemów ze zdrowiem uzyskać, jeśli nie pomoc lekarza, to przynajmniej poradę, jak postępować w danej sytuacji i gdzie szukać pomocy.