Właściciele sklepów internetowych muszą poprawić regulaminy

autor: Katarzyna Wójcik28.08.2008, 03:00; Aktualizacja: 28.08.2008, 10:40

Sklepy internetowe ograniczają prawa konsumentów: skracają czas na zgłoszenie reklamacji, nie podają pełnych informacji o produkcie i spóźniają się z dostawą. Takie działania właścicieli e-sklepów są niezgodne z prawem.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:GP
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane