Zachowania potencjalnych klientów, poszukujących oferty w wyszukiwarkach internetowych, cały czas się zmieniają. Jeśli stosujesz tę formę reklamy, sprawdź, co musisz zmienić w swojej strategii, by twoje reklamy wciąż były skuteczne.
Jak pokazuje najnowszy raport Internet 2008, opublikowany przez zrzeszającą branżę organizację IAB Polska, zmieniają się zachowania internautów w wyszukiwarkach internetowych. Jeśli prowadzisz własny biznes i reklama w wyszukiwarkach (SEM) jest jednym z głównych sposobów pozyskiwania potencjalnych klientów, musisz wiedzieć, jak zachowują się internauci. Bez tego nie da się prowadzić skutecznych kampanii, które – oprócz wielkości budżetu – zależą od tego, co wiesz o swoich potencjalnych klientach. To decyduje o tym, czy wybierzesz odpowiednie słowa kluczowe, a w efekcie – internauci zobaczą twoją reklamę i zainteresują się twoją ofertą.
– Obecne tendencje na rynku marketingu wyszukiwarkowego determinowane są przez dwa czynniki. Zwiększająca się świadomość użytkowników wyszukiwarek, która wymusza odpowiedzi reklamodawców w postaci dalszego rozbudowywania kampanii reklamowych, oraz kryzys ekonomiczny, skłaniający reklamodawców do większego nacisku na mierzenie efektów tych kampanii – piszą autorzy raportu.
Pozostało
79%
treści
Powiązane
Reklama