Branża szacuje, że wartość rynku internetowego handlu na koniec roku przekroczy 12 mld zł. E-sklepy i porównywarki cen tworzą serwisy, w których klienci mogą oceniać produkty. W sieci działa ponad 4 tys. polskojęzycznych sklepów, a 52 proc. ich klientów liczy się z opiniami innych konsumentów.
Witam, mam tego palmtopa już od ponad roku. Niestety rozczarowałem się bardzo; Nie kupuj tego badziewia, choćby nawet kosztowało 150 zł - takie opinie na temat różnych produktów znaleźć można w sieci od dawna, ale polski e-commerce wkracza właśnie w fazę, w której e-sklepy, internetowe porównywarki cen i platformy aukcyjne otwarcie rozpoczynają walkę nie tylko o pieniądze klientów, ale o ich opinie. Jeden po drugim tworzą więc specjalne serwisy umożliwiające klientom ocenianie produktów, umieszczanie porad i dzielenie się opiniami z innymi kupującymi. Ten trend fachowo nazywa się social shopping.
Agito.pl, największy sklep internetowy z elektroniką użytkową i sprzętem AGD, uruchomi do końca wakacji specjalny serwis, pod własną marką, w którym klienci będą mogli oceniać i polecać konkretne produkty.
Pozostało
81%
treści
Reklama