Po siedmiu dniach mistrzostw Zygmunt Solorz-Żak, właściciel Polsatu i Polsatu Sport Extra, zebrał już z reklam związanych z Euro 2008 32 mln zł (brutto bez uwzględnienia rabatów). Najhojniej firmy wydawały pieniądze podczas meczów Polaków. Pod- czas przegranego spotkania z Niemcami przeznaczyli na reklamę 8,4 mln zł, podczas zakończonego remisem spotkania z gospodarzami Austriakami - wokół meczu ukazały się reklamy o łącznej wartości 7,3 mln zł - oszacował AGB Nielsen Media Research, firma zajmująca się badaniem rynku telewizyjnego.

Wciąż jednak to za mało, aby właścicielowi Polsatu zwróciły się koszty licencji, jaką kupił na pokazywanie meczów mistrzostw. Kwota, jaką zapłacił, wyniosła około 15 mln euro, czyli około 51 mln zł. Kwota, jaką dotychczas zostawili w sumie w Polsacie wszyscy reklamodawcy, po odliczeniu około 40 proc. rabatów, jakie przyznają stacje telewizyjne, wynosi więc realnie około 19-20 mln zł.